پنجشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۷

 

حاشیه نشینان مشهدی!



110کیلوطلای آستان قدس رضوی به کجامی رود؟



درسایت خبرگزاری فارس که آنرا منتسب به دولت احمدی نژادمی دانند, خواندم که تولیت آستان قدس رضوی خراسان 110 کیلو طلا و 2 ميليارد و750 ميليون تومان پول نقد در شش ماهه اول امسال کسب درآمد داشته است. رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي امروز در جمع اعضاي ايـن ستاد در مشهد گفـت: براساس قرارداد امضاء شده بين توليت حرمين شريفين کاظمين و ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي مقررشده است گنبد حـــرم ملکوتي امام کاظم نيز در مدت يکسال با 11 هزار خشت طلا ساخته شود. درهمین موقع نیز به یک گزارش تصویری دیگر از حاشیه نشینان شهرمشهد برخورد کردم ,که واقعا تکان دهنده بود .وبه قول امروزیها انگیزه نوشتن این نوشتار هم ,همین تصویر شد که مشاهده می کنید. هردو گزارش را خبر گزاری دولتی فارس منتشر کرده بود وبلافاصله هم بر داشتند, انگیزه اتنشاراین عکس وهمینطوربرداشتنشان ازسایت چه می تواند باشد, درباره آن حدس وگمان های مختلفی می توان زد.ازآنجایی گردانندگان این سایت , معرکه گردانان دولت احمدی نژاد هستند ,یک حدس می تواند این با شد که چون رفته رفته به انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نزددیک می شوند ,دوباره بوی خوش دولت مداری وخیرسرشان تداوم خدمت گذاری به گفته رهبرشاید نصیبشان گردد, به قول معروف فیلشان هوای هندوستان کرده ورفتن دلجویی و گزارش تهیه کردن از محرومین جامعه . وبه نوی به خیالشان رشوه دادن و رای خریدن, از این به بعد این جماعت به اصطلاح مهر ورز ,ازاین کارها زیاد خواهند داشت. نباید تعجب کرد که فردا علاوه بر پرداخت یارانه های نقدی وغیر نقدی سرکوچه وخیابان ایستگاهای صلواتی برقرار کنند و به شیوه پادشاهی گذشته چلوکباب بدهند و رای مردم به خرند.اما چرا آن تصویررا برداشتن به گمانم متوجه شدند این دو گزارش افشای یک دیگرند طلای ناب یک طرف وفقر طبقاتی هم طرف دیگرو این با سیاست دولت مهرورزی سازگار نیست. وحال تصویرحاشیه نشینان که بیانگرجان کندن زنی در زیربار برف یخ زده ای از زمستان مانده , وتلاشی برای زنده ماندن. زیراکه آب آشامیدنی برای خوردن نیست! از قرار معلوم این برف یخ زده را برای آب کردن ونوشیندن می برند و شاید هم ازسهم نفت این برای آنها رسیده است.

خلاصه شده گزارش فارس نیوز

طبق قرارداد، تامين بيش از 110 کيلوگرم طلاي مورد نياز گنبد حرم امام کاظم به توليت اين حرم و دو ميليارد و750 ميليون تومان هزينه ساخت آن به ستاد باز سازي عتبات عاليات خراسان رضوي واگذار شده است.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي گفت :براي ساخت هرخشت طلاي گنبد حرم امام کاظم 250 هزار تومان هزينه مي شود .

در سالهاي گذشته نيز بيش از 14 کيلوگرم طلا بيش از دو ميليارد تومان وجه نقد و بعضي اقلام غير نقدي از خراسان رضوي بــراي بازسازي عتبات عاليات به عراق فرستاده شده است.

تهيه 20 سقا خانه در محدوده حرمهاي کاظمين و نجف اشرف و تهيه لوسترهاي حرم حضرت علي را از اقدامات ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي در سالهاي گذشته است. درضمن آستان قدس رضوی ساخت 8 طلاي حرمين شريفين کاظمين را نيز برعهده گرفته است.

برچسب‌ها:


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]