جمعه، آبان ۰۳، ۱۳۸۷

 

پولهاي مفت 100 ميليون توماني تقديم به نمايندگان مجلس !

98%مردم زير خط فقر !


اخبار اهداي 100 ميليون تومان پولي كه حق مسلم مردم و قشر مستضعف كشور است به نمايندگان لميده و مفت خور مجلس قلب هر انسان با شرافتي را به درد مي آورد. به راستي براي انعكاس اين خيانت و جنايت و استثمار و ظلم در حق مردم واژه سخت پيدا ميشود!!

كارگران شريف و دردمند هم وطن, طي نامه ها و گزارشاتي ,اعتراض خود به اين عملكرد ضد كارگري و ضد انساني و ناعادلانه و ظالمانه دولت نهم و مجلس تحت امرش را به فرياد كارگر ارسال كرده اند كه يك نمونه را در زير ميخوانيد:

يك كارگر از تهران:

«يكسري مثل ما قشر كارگر به نان شب محتاجيم و يكسري مثل نماينده هاي مجلس پولهاي مفت ميگيرند. هضم و درك اين اجحاف در حق مردم و كارگر و قشر ضعيف واقعا سخت است و از توان ما خارج است و حتي فكر كردن در موردش هم مشكل است.من نميدانم با چه كلماتي اين ظلم را بيان كنم. خدا شاهد است كه ما در كارخانه كارگري داريم كه پدرش بيمار و در بيمارستان است ولي نميداند كه خرج اين بيمار را چطور بايد بپردازد و هزينه بيمارستان را چطور بايد بدهد. در مقابل نماينده مجلس كه معلوم نيست براي چي بايد 100 ميليون دريافت بكند. مملكت ما آنقدر مشكلات دارد كه يكي دوتا نيست.

اجازه بدهيد بگويم نماينده هاي مجلس چه كساني هستند!

يك دوراني بود كه كارخانه ما به بحران شديدي خورده بود و پول بيمه بچه ها را بالا كشيده بودند در آن موقع مدير كارخانه شخصي به نام دكتر عثماني بود از اهل تسنن , اين فرد ماليات را از ما ميگرفت ,ليستي كه براي بيمه رد ميكرد حداقل حقوق را براي همه رد ميكرد كه در بازنشستگي و همه زندگي ما تاثير منفي ميگذاشت .از ما پول را ميگرفت ولي به حساب تامين اجتماعي نميريخت .حداقل حقوق را رد ميكرد و ما متضرر ميشديم و,,, بعد از مشكلاتي كه اين شخص در كارخانه ايجاد كرد و ما اعتصاب كرديم و كار به نيروي انتظامي كشيد اين شخص اخراج شد. حالا همين فرد كه از پس اداره يك واحد توليدي بر نيامد, به عنوان نماينده بوكان روي كرسي مجلس لميده است .از چنين شخصي چه توقعي در مملكت داريم؟ نماينده هاي مجلس چنين كساني هستند؟چنين فرد دزدي چطور ميتواند در مجلس براي كارگر كار كند؟خيلي راحت هم راي آورد و به مجلس راه پيدا كرد.»

انجمن دفاع از كارگران و بيكاران

برچسب‌ها:


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]