دوشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۸۷

 

مدرک شهردار اصفهان هم جعلی ازآب درآمد!



درباره مدارک جعلی مردان احمدی نژاد حرف وحدیث زیاد نقل وقول می شود,وبه قول نویسند گان سایت پیک نت قضیه مدرک تحصیلی آقای کردان انگارکه بودار, به عقیده من نیزحق با پیک نت است, زیرکه این باربودار بودن مدرک تحصیلی مردان احمدی نژاد آنچنان بودار که سر از اصفهان که نصف جهان در آورد ومدرک تحصیلی شهردار این کلان شهر نیز قللابی از آب در آمد,حال گزارش تلخیص شده زیرا بنا به ملاک آفتاب آمد دلیل آفتاب به خوانید وقضاوت کنید :



سایت یاری نیوز:

بعد از حرف و حدیث های فراوان در خصوص مدرک تحصیلی کردان، وزیر کشور دولت نهم یک عضو شورای شهر

اصفهان گفت: سه نامه را تحویل اعضای شورای شهر اصفهان داده ایم و در یکی از این نامه ها تقاضا شده تا

مدارک تحصیلی شهردار اصفهان و مسئولان شهرداری بررسی شود.


غلامرضا شیران در گفتگو با مهر اظهار داشت: در یکی از این نامه ها به طور کلی در خصوص مدارک تحصیلی، کیفیت تحصیلی و تخصص ها از شخص شهردار تا معاونین مشاورین و مدیران شهرداری سئوال شده است.

وی ادامه داد: این نکته مهم است تا دیده شود که کلان شهر اصفهان در مباحث اجرایی به دست چه کسانی سپرده شده است زیرا وقتی ملاحظه می شود در موارد فنی و علمی مخالفتهایی می شود تنها می توان دلیل را در مدارک علمی دید و اگر مدارک آنها درست باشد اختلاف کمتری وجود خواهد داشت.

نماینده شواری اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: ما به عنوان عضو شورا حق داریم ببینیم که با چه کسانی طرف هستیم و باید از برخی عناوین جعلی جلوگیری شود و کسی که مهندس و دکتر نیست نباید اینگونه خطاب شود زیرا این امر به ضرر مردم و متخصصین است.

شیران در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نامه سومی که خطاب به اعضای شواری اسلامی شهر اصفهان نوشته شده است به تصویب خارج از رویه برخی از طرحها اشاره کرد و گفت: به رغم اینکه بارها تقاضا شده در خصوص طرحهایی که قرار است در شهر اجرا شود و اجرای آنها نیاز به هزینه های میلیاردی دارد باید به رویت شورای شهر برسد، متاسفانه شاهد خلاف آن بوده ام.

شیران در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در صورتی که به هر یک از این نامه ها جامعه عمل پوشیده نشود اصل نامه را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

نقل وقول :

احمدی نژاد: درخصوص ایجاد تشکیک درباره مدرک سرپرست وزرات کشور گفت تهمت‌های زیادی در این باره مطرح شد، اما برای خدمتگذاری نیازی به کاغذپاره‌ها نیست. با سواد خواندن ونوشتن هم می شود یک وزارت خانه را اداره کرد .

برچسب‌ها:


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]