دوشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۸۷

 

چاقوی زنجان شده اسم رمز شب!


حمله به خبرنگاران با چاقوی زنجان


اگرخاطرتان باشد همین چند روز پیش مطلبی نوشتم درمورد عدم وجود آزادی در ایران, وادعای دروغین رهبرجمهوری اسلامی که در ایران آزادی وجود دارد,آنهم از نوع کاملش . درهمانجا اشاره ای هم داشتم به حکومت اراذل واوباش ها به کشورمان, علاقه مندم اگرآن را نخواندید, بخوانید , اگرهم خواندید یک باردیگرآنرادرهمین صحفه مورور کنید . تا خود مشاهد کنید ما هرآنچه که نوشتیم عین حقیقت است که مشاهد کرده و به عینه منتقل کرده ایم.


هنوز مرکب قلمان خشک نشده بود که شاهد از غیب رسید, امروز صبح از بعد حادثه روزنامه نگار بخت بر گشته ای مورد هجوم ناجوانمردانه لباس شخصی های اراذل اوباش مسلح به سلاحهای سرد تیغ موکت بری و چاقوی زنجان دولت احمدی نژاد, که سوار بر موتور سیکلت بودند قرارگرفته و با ضربات تیغ وچاقوی این اوباشان از پای در آمد. من خویشتن گاهاً دراین وادی میدان حریان می مانم که چه باید کرد؟ راه حل چیست ؟ از کدامین سمت باید مرکز ثقل این همه جنایت را نشانه رفت؟در حال حاضر به شخصه یگانه راه منطقی را درروشنگری وآگاهی رسانی می دانم , چراکه تا زمانیکه افکار عمومی از اندرونی بی خبراست , ملت ما باید حالا حالاها منتظر جنایت های بس هولناک نیز باشد. چاره ای جز این نیست مگراینکه ماهیت زیر پرده این نظام و این سیستم و این دولت عیان شود وآن نخواهد شد جز اینکه خود مردم سینه به سینه باعث وبانی شرایط بوجود آمده را به یکدیگر منتقل کنندوبشناسانند وخواستشان تغیرشرایط فعلی با یک شرایط انسانی وامروزی باشد . مگر می شود ملتی یک صدا چیزی را بخواهد وبدان نرسد؟!


در خبرها چنین آمده بود: یک خبرنگار باسابقه توسط تعدادی موتورسوار ناشناس مورد حمله قرار گرفت. ساعت 7.30 صبح امروز محمد خالقی نژاد خبرنگار با سابقه شهرستان تکاب هنگام عزیمت به اداره آموزش و پرورش این شهرستان توسط راکبین یک موتورسیکلت با تیغ موکت بری و چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه پشت سر دچار آسیب های جدی شده واز پای درآمد.

ضاربین پس از ایراد ضرب و جرح پیکر خونین این خبرنگار را به رودخانه ای که از داخل شهر عبور می کند انداختند.

به دلیل اینکه ضاربین از کلاه ایمنی استفاده کرده بودند، هویت شان در حال حاضر ناشناخته مانده است!...


مدتی قبل محمد خالقی نژاد اخباری مبنی بر اعتراض گروهی از مردم تکاب در رابطه با مسایل گازرسانی این شهر مخابره کرده بود که متعاقب آن از سوی فرماندار شهرستان تکاب مورد اعتراض قرار گرفت به گونه ای که فرماندار این شهرستان در نامه ای به مطبوعات ، خبرگزاری ها و سایت ها ، وی را از نظر امنیتی و اخلاق شایسته خبرنگاری ندانست و خواستار اخراج وی از رسانه ها شد که خبر این نامه در روزنامه محلی نیز منتشر شد.


همچنین از حضور این خبرنگار و فرزند وی امیر خالقی نژاد (یکی دیگر از خبرنگاران این شهرستان) در جلسه ای که توسط فرهنگیان شهرستان تکاب برگزار شده بود جلوگیری شد.

طبق اظهارات این خبرنگار ضاربین در هنگام ایجاد ضرب و جرح ضمن فحاشی وی را از وارد شدن به موضوعاتی که به وی ربطی ندارد منع کردند.

گفتنی است هم اکنون پیکر مجروح این خبرنگار جهت بستری شدن به بیمارستان شهدای تکاب انتقال یافته است.

برچسب‌ها:


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]