چهارشنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۷

 

دیر یا زود دولت نهم باید بساط اش را جمع کند


پس از سی سال حق مردم ايران اين نبود!


اخیراً اینجا وآنجا زیاد شنیده می شود که مردم جان به لب رسیده کشورمان , هرچند با ترس ولرز ولکنت زبان اما می گویند , تا اوضاع از این بدتر نشده وکشوربه ورطه سقوط کشیده نشده باید چاره ای اندیشید. مردم با زبان بی زبانی شکوه می کنند که زیربار گرانی دیگرنمی توانیم کمر راست کنیم . بیکاری وبیماری بیداد می کند , نزدیک به سی میلیون جوان زیر سی سال فارغ تحصیل دانشگاهی وزیر دانشگاهی و کم سواد وبیسواد .ازفرط بیکاری مبتلا به آنواع بیماریهای ناشی ازبیکاری از آنجمله افسردگی گشته وکنج خانه کز کردند یا از بهر لقمه نانی ناچار دست به کارخلاف زده و به گوشه زندان نشسته اند . زندگی عموی مردم که چه عرض کنم ,حریم خصوصیشان نیز شبانه روز ازهجوم گزمه های لباس شخصی دولت نهم در امان نیست.


روز روشن درفترکار یک حقوقدان ویک وکیل دادگستری , دریک کلام صاحب جایزه صلح نوبل جهانی , که حتی از طرف نظام های فاشیستی نیز قابل احترام ودر امان هستند , مورد هجوم واقع شده وپلمب می شود. تا چه رسد به مردم کوچه وبازار . مردم امروزها در کوچه وبازارکه به هم می رسند چه به یکدیگر می گویند؟ , آنها می گویند اگرروز روزگاری در روستا وشهرمان آسایش وامنیتی داشتیم امروز در چاردیواری خونه خود نیزامنیت نداریم. اگر روزگاری نان وپنیر وسیب زمینی بر سر سفره مان یافت می شد امروز به برکت دولت احمدی نژاد , باید حسرت آنروزها را به خوریم و خویش سرزنش کنیم چه خطایی کردیم و نسنجیده عمل کردیم و به این دولت رای دادیم .نفتی سرسفره نیامد که هیچ ازنان بخور ونمیری هم که داشتیم افتادیم . پس از ماست که برماست اگر عمرمان وفا کند , دستمان هم بشکند این بار به این دولت عوامفریب رای نخواهیم داد.


مردم به حق می گویند که خطر وتهدید در آستانه کشور است ,باید چاره ای اندیشید .نمی توان دست روی دست گذاشت و به امید این دولت نشست . چرا که چند ماه آینده می تواند آبستن خطرات کلانی از جمله تحمیل یک جنگ نا خواسته دیگربه کشورباشد, درآن صورت ترو خشک یک جا خواهیم سوخت, علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. آمار وارقام وارزیابیها نشان از آن می دهند که عمل کرد نا به خرد انه این دولت ضربات سنگینی در عرصه های مختلف به کشور وارد کرده که به این زودیها مداوا نخواهد شد .


درآمدهای نفتي دولت نهم در سه سال و نيم اخير، دو برابر دوره های قبل بوده, اما نتیجه آن شد که کدیگری که روز وروزگاری در کشورما نوعی عیب محسوب می شد .امروز به روز روشن مردم از بیکاری وبی نانی سر چهاراها با شیوه های متنوع گدایی می کنند. و در چنين شرايطي كشور با بحران جدي مواجه شده و اجماع جهاني عليه کشور ما صورت گرفته و آثار آن هر روز در زندگی مردم دیده می شود .


استفاده غير علمي و غير کارشناسي از درآمد نفت در بودجه آثار وحشتناکي داشته کشوري که به خودکفايي در توليدگندم رسيده بود اکنون 8 ميليون تن گندم وارد مي‌‏کند و حساب ذخيره ارزي نيز به باد رفته است.

دولت نهم به بهانه کمک به سفره‌‏هاي مردم،که دروغی بیش نبود , باعث خوابیدن طرح‌‏هاي دیگری که مردم در آن ذینفع بودند شد ونتیجه آن که مردم در زمستان گاز و در تابستان آب ندارند . طرح یارانه های اقتصادی هم یکی از همین عوامفریبیهاست که رای مردم را با آن بخرند . وگرنه انیها کجا وخدمت به مردم کجا , نباید فرموش شود که همینها خدمت گذاران واقعی مردم را قتل وعام کردند. در کجای تاریخ دیده شده قاتلان بهترین فرزندان مردم, بتوانند خدمت گذاران مردم باشند .

برچسب‌ها: ,


نظرات:
how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]