شنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۷

 

به جای مُص مُص یه باره بگوئید مُصطفی


آیا ج.اسلامی را آنوسی ها می چرخانند؟


تعریفی که بعضی از اشخاص نسبتاً سرشناس در ج. اسلامی (مهدی خزعلی) ازاقوام آنوسی ها یا همان یهودیان مسلمان نما می دهند , کسانی غیر از اصولگرایان وحامیان دولت کنونی نمی توانند باشند . ازاین جهت با کمیدقت متوجه می شویم که تحقیق واظهار نظر این آیت الله زاده در این خصوص چندان هم بی ربط نیست. منطقی درآن هست که قبلاً نیز در نقاط دیگر جهان دیده شده , وخصوصیاتی را که می شمارد برای اندیشمندان ومحققان کاملا آشناست . اگر به خاطر داشته باشید در قضیه قتل های سیاسی زنجیری وهمینطور در حوادث دانشگاها , خود علی خامنه ای مکررتاکید داشت که در دستگاهای حکومتی واطلاعاتی بیگانگان نفوذ کرده اند . این بیگانگان آیا می توانند کسانی غیر از همین آنوسی ها باشند ؟ ایا آنوسی ها می توانند غیر از همین اصولگرایان باشند؟ به اعتبار یقین نه , نباید فرموش شود که هر چیزی که بوی افراط و تفریط داشت باید به آن شک کرد , شما نگاه کنید به دولتی که این همه از امام زمان بعنوان به اصطلاح منجی عدالت شعارسرمی داد . آیا امروز در جامعه عدالت هست یا بی عدالتی قصاوت با شما ! آیا امروز سرنوشت ملت ما در دست همین آنوسی ها نیست ؟


وجود یهودیان مسلمان نما (آنوسی) در میان همه طبقات جامعه به خصوص اقشار تاثیر گذار ، سیاستمداران، فرهنگ سازان، روحانیون و پزشکان، دقت و هوشیاری بیش از پیش ما را می طلبد !

آنوسي کیست؟

آنوسی یک کلمه عبری است و به یهودیانی اطلاق می شود که به هر دلیل، داوطلبانه یا به اجبار، تظاهر به اسلام می کنند، و تغییر دین آنها ظاهری است، بعضی از آنوسی ها در اروپا تظاهر به مسیحیت می کنند و به مسیحیان صهیونیست مشهورند !

آنها در ظاهر مسلمانند، نماز می خوانند ، روزه می گیرند، حج می روند و خمس و زکات می پردازند، اما کنیسه های زیر زمینی خود را دارند !


آنوسی ها برای جلب اعتماد مردم به هر لباسی در می آیند، در صورت امکان به حوزه های علمیه می روند و تحصیلات حوزوی خود را تا بالاترین مدارج پی می گیرند! بعضی به دنبال طب می روند و در کسوت پزشک تاثیرات مهمی می گذارند! به نظر می رسد لغت حکیم برای طبیب ، برداشتی از لغت خاخام به معنای دانا و دانشمند است ، و باز تخصص اصلی یهودیان یعنی اقتصاد و بازار ، پایگاه اصلی آنوسی ها است! در آن پایگاه نیز ارتباط تنگاتنگ با حوزه و روحانیت در دستور کار آنان است .

آنوسی ها تظاهر شدید به تدین دارند ، حتی المقدور زندگی ساده و فقیرانه همراه با مظلوم نمایی و ترحم دارند، با این روشها راه را برای کسب اعتماد و قدرت در جامعه اسلامی باز می کنند، پله های ترقی را طی کرده و در صورت رسیدن به قدرت حتی المقدور از آنوسی ها به عنوان همکار و کارگزاراستفاده می کنند ، بدین ترتیب هرم قدرت خود را روز به روز قوی تر می کنند و به هدف نهایی که ضربه زدن از درون به مسلمین است نزدیکتر می شوند! با پنهان کاری دقیق کمتر کسی به هویت یهودی آنان پی می برد !

برچسب‌ها:


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]