شنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۷

 

«خبرویژه»


به دستورمقامات ارتباط خاتمی با مردم قطع می شود !


ازآنجایکه درکشورما هیچ چیزی شبیه دیگرکشورها نیست , همیشه ممنوعیت هاوسخت گیری هاوقدغن کردنها نتیجه عکس میداده, به اعتقاد من فیلترکردن سایت یاری نیوز که می شود گفت یگانه تریبون ارتباطی مردم با خاتمی بود نیز صددرصد نتیجه عکس خواهد داد ومردم از هر طریقی که بتوانند پیاهم های خود را به او خواهند رساند.

اما بخش دیگر صحبت های من بر می گردد به جبهه مشارکت وخود خاتمی که تا کنون نتوانسته اند روزنامه ای بعنوان ارگان اطلاع رسانی خود فراهم نمایند واین نقص کمی نیست وکسی ازآقایان این رانمی پذیرد که باادعای بدست گرفتن قدرت وارد میدان شده باشند ولی هنوز نتوانسته باشند یک ارگان مستقل حداقل در سطح حزب اعتماد ملی داشته باشند .در هرحال امید وارم به خود آیند وفکری به حال روز خود بکنند. خبررا درپی بخوانید :

دولت مهرورز نهم بالاخره یاری را فیلتر کرد/ بنا به تصمیم مقامات مردم حق ندارند پیام خود را به خاتمی برسانند

به گزارش پایگاه خبری یاری، فیلترینگ یاری از پیشازظهر امروز در ISPهای متعدد اینترنتی آغاز شده است.

فیلترینگ سایت حامیان کاندیدای اصلی اصلاحطلبان و رئیس جمهور سابق کشورمانبه دستور مقامات دولت نهم که مدعی آزادی و مهرورزی است، صورت گرفته است. در چند روز گذشته خبرنگاران برخی سایتها و روزنامههای حامی دولت به همراه تعدادی از مسئولان اجرایی، تلاش زیادی را فیلترینگ سایت حامیان خاتمی انجام داده و از روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده کردند.

پیش از این نیز رسانههای وابسته به جریان اقتدارگرا مانند خبرگزاری فارس و رجانیوز، با انتشار اخبار ویژه، زمینهسازی برای فیلترینگ یاری را آغاز کرده بودند.روزنامه کیهان هم به عنوان بازوی اصلی این جریان، مدتهاست که با انتشار اخبار خاص و جهتدار زمینه برخورد با پایگاه خبری حامیان خاتمی را فراهم کرده است.گفتنی است از طریق سایت یاری بیش از 90 هزار پیام از سوی مردم به خاتمی ثبت شده است که فیلتر کردن این سایت که تنها پیامهای مردم را به خاتمی میرساند جای تامل بسیار دارد.

تاریخ انتشار: ٣ اسفند ١٣٨٧

ساعت: ١٤:٦

برچسب‌ها:


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]